منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ باقری‌کنی: لبنان زنده‌کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌هاست پاسخ تهران به اتهام «نقش‌داشتن ایران در ترور ترامپ»
سرخط خبرها

درخواست عجیب نتانیاهو از رهبران جهان عرب | مقابل حماس بایستید

  • کد خبر: ۱۹۳۹۳۶
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹
درخواست عجیب نتانیاهو از رهبران جهان عرب | مقابل حماس بایستید
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در کنفرانس خبری با وزیر جنگ و عضو کابینه جنگ این رژیم از رهبران جهان عرب خواست که مقابل حماس بایستند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتانیاهو در آغاز این کنفرانس خبری، گفت: تا زمان انجام ماموریت متوقف نمی‌شویم و جنگ پیش می‌رود و هدف آن پیروزی است و جایگزینی برای آن وجود ندارد.

وی با بیان این ادعا که حماس را از بین می‌بریم و افراد ربوده شده را باز می‌گردانیم، مدعی شد: جنگجویان حماس در حال از دست دادن کنترل نوار غزه هستند و جایی برای پنهان شدن وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما برای جبهه شمالی آماده هستیم و به حزب الله درباره ورود به جنگ هشدار دادیم.

نتانیاهو با بیان اینکه بدون بازگشت افراد ربوده شده آتش بسی وجود نخواهد داشت، گفت: مذاکرات برای آزادی آنها توسط رئیس موساد در حال انجام است.

وی همچنین با بیان این ادعا که حماس بخشی از تروریسم است، مدعی شد: هدف اصلی از بین بردن حماس است و اکثر مردم آمریکا از ما حمایت می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد، من با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس دائم هستم و از حمایت نظامی، سیاسی و اخلاقی مردم آمریکا قدردانی می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: حماس خلع سلاح خواهد شد و هیچ تهدیدی از غزه متوجه اسرائیل نخواهد شد. ارتش به کار برای کنترل نوار ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که هیچ تهدیدی از جانب غزه وجود ندارد.

وی افزود: هرگونه فشار بین المللی باور ما را نسبت به حق و وظیفه دفاع از خود تغییر نخواهد داد. رهبران جهان باید به حمایت خود از (رژیم) اسرائیل ادامه دهند و تسلیم هیچ فشاری نشوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد، ما به دنبال کنترل غزه هستیم که به ما اجازه دهد هر زمان که بخواهیم وارد شویم و حماس یا مرجعی وجود نخواهد داشت که به خانواده‌های قاتلان کودکان حقوق بپردازد.

از سوی دیگر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس خبری، گفت: زمانی که عملیات زمینی عمیق تر می‌شود، فشار بر حماس افزایش و دسترسی به افراد ربوده شده افزایش می‌یابد.

وی افزود: حزب الله با آتش بازی می‌کند و نیروهای ما در زمین برای هر ماموریتی آماده هستند. هدف نهایی ما پیروزی در جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: جنگجویان حماس تحت فشار زیادی هستند، آنها صدای غرش تانک‌ها را می‌شنوند و می‌دانند که سربازان ما به آنها خواهند رسید.

در همین رابطه بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهار نظری، گفت: جامعه (رژیم) اسرائیل متحد و قوی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->